אלפא משכנתאות - לא מתפשרים על מקצועיותם של היועצים!

מערכת שורש  יד שבט, תשפב  1/16/2022

חושבים לקחת משכנתא בקרוב? יועץ משכנתאות פרטי ידע להתאים את תמהיל המשכנתא המדוייק עבור מלוא הצרכים שלכם
.......................

אלפא משכנתאות - לא מתפשרים על מקצועיותם של היועצים!

חושבים לקחת משכנתא בקרוב? יועץ משכנתאות פרטי ידע להתאים את תמהיל המשכנתא המדוייק עבור מלוא הצרכים שלכם ולחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים בתום כל שנות ההחזרים. בחרנו עבורכם מספר דגשים מקצועיים שאתם חייבים להכיר אודות אחת הנלוואות הגדולות והמשמעותיות בחייהם של רבים. אלפא משכנתאות מציעה ללקוחות רבים יועצים מקצועיים המכירים את כל מסלולי ההלוואה הקיימים ויודעים להרכיב מהם תמהיל מנצח. אך רגע לפני שנצלול לפרטים המעניינים שיוכלו לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים, חשוב לגעת במספר פרטים טכניים אודות ההלוואה.

הלוואה המתאפיינת במתן סכומים גדולים בריביות נמוכות ולתקופות זמן ארוכות במיוחד
הלוואת המשכנתא מתאפיינת במתן סכומים גבוהים של מאות אלפי ואף מיליוני שקלים לטובת רכישת דירה (בעיקר). ההלוואה כוללת מבחר גדול של מסלולים בריביות נמוכות במיוחד ומאפשרת ללווים לפרוס את ההחזרים לשנים ארוכות (עד 30 שנה). לטובת רכישת דירה ראשונה, ניתן לקבל עד 75% מימון משווי הדירה בעוד שלרכישת דירה שניה ומעלה, ניתן לקבל עד 50% מימון בלבד. יועץ משכנתאות פרטי מבית אלפא משכנתאות מכיר את כל המסלולים, החוקים והתנאים על בוריים, כך שהוא ידע לעשות לכם סדר בכל שלבי ההלוואה.

למה צריך יועצים פרטיים אם הבנקים מעמידים לרשות הציבור יועצים חינמיים?
הבנקים בישראל מעמידים לרשות כל לווה, יועץ משכנתאות בנקאי וחינמי. יועצים אלה חוטאים לא אחת בניגוד אינטרסים (שהרי ככל שתמהיל המשכנתא של הלקוח טוב יותר, הוא משלם פחות, ותשלום נמוך מקטין רווחים של הבנק, הגוף שמעסיק אותם) ולא תמיד מציגים בפני כל לקוח את כלל המסלולים האטרקטיביים ביותר. לעומתם, יועץ משכנתאות פרטי מבית אלפא משכנתאות מכיר היטב את כל המסלולים ומייצג נאמנה את כל צורכי לקוחותיו. יועצי משכנתאות פרטיים מצליחים לחסוך ללקוחותיהם עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת כל שנות ההחזרים.

הרכבת תמהיל בהתאמה אישית ותוך התחשבות בסך ההכנסה החודשית, בצפי לקידום תעסוקתי או להשתחררות מענק כספי במהלך שנות ההחזרים

אך מעבר לחיסכון הכלכלי הגדול, יועצי משכנתאות פרטיים מבטיחים ללקוחות בניית תמהיל משכנתא מותאם לכל הצרכים והיכולות שלהם. במטרה להרכיב תמהיל מיטבי, יועצי המשכנתאות הפרטיים עורכים שיחת היכרות כללית וכלכלית עם בני הזוג. במהלך שיחה זו הם בודקים מהן יכולות ההחזר של בני הזוג, מה גובה הכנסתם המקייה לאחר ההורדות הקבועות, האם בני הזוג צפויים ליהנות מקידום תעסוקתי בשנים הקרובות (בגין ותק או סיום לימודים), האם בני הזוג מתכננים להרחיב את המשפחה בעתיד הקרוב ועוד. כלל הנתונים הללו משפיעים באופן ישיר על תמהיל משכנתא המורכב ממבחר גדול של מסלולים.

אם לא די בכך, בטח תשמחו לשמוע שיועץ משכנתאות פרטי יחסוך לכם התמודדות עם בירוקרטיה מורכבת ועמידה בתורים ארוכים בבנקים השונים. כל שתידרשו לעשות זה להגיע למעמד החתימה על תמהיל משכנתא מותאם במדויק למלוא הצרכים האישיים שלכם.